Bentlakó diákok balatoni körútja

Június 4 és 7 között a bentlakó diákok egy csoportja Balog-Otrosina Edina pedagógusnő kíséretében részt vett a Határtalanul program keretében egy négy napos balatoni körúton.
Első megállónk Békésen, az Eötvös József Általános Iskolában volt. A kedves fogadtatás és a városnézés mellett megünnepeltük Az Összetartozás Napját. Ebéd után már indultunk is tovább Siófokra. Miután megérkeztünk, elfoglaltuk szobáinkat és siettünk is megmártózni a Balatonba. Szerdán hosszú nap várt ránk: legelőször Keszthelyre mentünk a Festetics Kastélyhoz, amely mindenkit magával ragadott. Ezután a tapolcai tavasbarlangot látogattuk meg, ahol egy igen izgalmas csónakázásra indultunk a barlangba. Ezt követően a Szigligeti vár fele vettük az irányt, majd Tihanyba, ahonnan komppal mentünk vissza Siófokra. Megvacsoráztunk és a nap tökéletes lezárása végett moziba mentünk. Csütörtök délelőtt Balatonboglárra utaztunk, ahol legelőször felmentünk a Gömbkilátóra, utána pedig a kalandparkba. A szállásra visszatérve a csoport egy közös tábortüzes estet tartott, amely kellő lezárása volt az elmúlt napoknak. Péntek reggel már indultunk is vissza. Szegeden egy rövid megálló után búcsút vettünk Vári Lászlótól, a békési iskola informatika tanárától, aki nélkül ez a kirándulás nem jöhetett volna létre. Köszönjük a lehetőséget!
A kirándulócsapat nevében Csuhai Patrícia (XI.TT)

Eseménynaptár

22 23 24 25 26 27 28
29 30

Keresés

A pontos keresés érdekében használjon ékezetes betűket!