Székelyföldre kirándultunk

Nagy-nagy izgalommal kezdődött az Iskola másként hét azon 105 felső tagozatos diákunk számára, akik 11 kísérővel egy négynapos székelyföldi kiránduláson vettek részt.

Úti célunk ez alkalommal Hargitafürdő volt. Utunk során megismertük Szelindek büszke várát, majd Segesvár belvárosának hangulatos utcáit töltöttük meg az őszi napsütésben. Homoródfürdőtől elköszönve estefele érkeztünk meg szálláshelyünkre. Másnap a Csíksomlyói kegytemplomot, a Barátok feredőjét látogattuk meg elsőre. A Pogány - havas tető megmászását mindenki kiválóan teljesítette. Egy finom ebéd következett a Gyimesi Skanzenben, ahol a tájházakat és a múzeumot néztük meg. Ezután ismét útra kerekedtünk és Gyimesbükkön a Kontumáci kápolnát, az Ezeréves határt és az Őrházat fedeztük fel. Elmondhatatlan izgalom közepette a gyimesi bob pálya kipróbálása volt a napunk egy másik fénypontja.
    Harmadik nap reggelére nagy örömünkre és meglepetésünkre lehavazott. Délelőtt a Csíki Hegyimentő Csapat munkatársai interaktív előadást tartottak a biztonságos túrázásról, kirándulásról. Meséltek a munkájukról és gyakorlati bemutatót tartottak mentési akcióikról. A délután hógolyózással, hóember építéssel, társasjáték bajnoksággal, könnyed túrával folytatódott. A Szent Anna - tó szépségével és hangulatával szívünkben estére érkeztünk meg Temesvárra.
    Négy nap alatt sokat utaztunk, rengeteget láttunk, tanultunk, tapasztaltunk. Köszönjük a közös élmény örömét! :)

Kísérőink: Fodor Enikő, Halápi Margit, Molnár Tímea, Păcurar Mária, Szabó Csilla, Szilveszter Ibolya, Szilágyi Brittany, Kiss-Pataki Adél, Balla Lóránt, Bajkó Attila, Halász Gergely. Köszönjük munkájukat!

Eseménynaptár

22 23 24 25 26 27 28
29 30

Keresés

A pontos keresés érdekében használjon ékezetes betűket!