Kirándulás a Cserna völgyébe

Túráztunk egy szuper jót

Szeptember 26-án, a VII B – VIII. osztályos tanulók, osztályfőnökeink kíséretében egy egynapos élménydús kiránduláson vettünk részt, a Cserna völgyében.

Negyed kilenckor mindannyian türelmetlenül várakoztunk a líceum előtt, hogy az autóbusz megérkezésekor minél hamarabb elfoglalhassuk helyeinket s ha lehet jóbarátunk mellett. A ragyogó koraőszi napsütésben 43 fecsegő diák vidámsága kerekedett felül a haladó autóbusz motorjának zúgásán. Gyorsan repültek a percek s 12 órakor már meg is érkeztünk. Hamar elénk tárult a távolról is festői szépségű Cserna-völgy a föléje tornyusoló sziklákkal. Így hát leszállva a buszról, felsorakozva, elindultunk a Czeszna szoros felé. Negyed óra múltán már rájöttünk, miért nem szabad kihagyni e látványos helyet az arra járó turistáknak. Egy komolyabb, 25 perces erdei kaptató után, elértük a szoros bejáratát jelző sziklákat, majd fokozatosan ereszkedtünk le a patak völgyébe míg a szoros végénél egy vizimalmot nem láttunk. Lenyűgözött minket a táj szépsége. Az őszi erdő minden évben megújuló csodás színjátéka a lombhullatás. A sziklákon túl, amerre a szemünk ellátott a színek sokféle árnyalatát csodálhattuk meg. Érdeklődően hallgattuk Balázs István tanár úr beszámolóját a környék szépségeiről, nevezetességeiről. A kb. 3 órás kaland után Herkulesfürdőn fogyasztottuk el a finom ebédet. Úgy éreztük, hogy fénysebességgel telt el az idő. Egyetlen panasszal indultunk haza, éspedig ,,hamar eltelt’’.

Élveztük a kirándulás minden percét, örültünk, hogy az időjárás velünk tartott és így maradandó, szép emlékekkel térhettünk vissza. Köszönjük Albert Etelka, Kiss-Pataki Adél-Annamária és Balázs István tanárainknak a szervezést és a felejthetetlen élményeket.

A kirándulók nevében: Milos Annamária, VIII. B. osztályos tanuló

22 23 24 25 26 27 28
29 30

Keresés

A pontos keresés érdekében használjon ékezetes betűket!