V-VII. osztályok őszi kirándulása

Október 29-31. között került sor az V-VII. osztályos diákok őszi kirándulására. Úti célunk Torockó volt. Az élményekben gazdag utazásunkat egy jó hangulatú fürdőzéssel indítottuk Déván. Nagyenyeden meglátogattuk a vártemplomot, a Bethlen Kollégium tekintélyt követelő épületkomplexumát megcsodálva pedig valóságos történelmi időutazásban volt részünk.
Utunkat folytatva megérkeztünk a festői környezetben elhelyezkedő Europa Nostra díjas, messze földön híres kis faluba, Torockóra.
A szálláshelyünk elfoglalása után rögtön részünk volt egy finom házias ízű vacsorában.
Másnap, a frissítő reggeli torna után megreggeliztünk, majd a tordai sóbányába látogattunk, ahol a magyar nyelvű idegenvezetésnek köszönhetően sok értékes információt kaptunk.
Ebéd után az 51 diákból és 4 kísérőtanárból álló lelkes csapatunk felgyalogolt az 1128m magas Székelykőre.
A közös hegyi túra felejthetetlen élmény volt mindannyiunk számára. Este a finom vacsora után csapatunk apraja - nagyja átvehette a jól megérdemelt Kiránduló oklevelét.
Kirándulásunk harmadik napján elindultunk Temesvár irányába, de előtte a helyi Néprajzi múzeumot is meglátogattuk, hogy a már szívünkbe zárt Torockóról még több ismeretet szerezzünk. Torockószentgyörgyön felsétáltunk a Thoroczkay várhoz, majd Gyulafehérváron is egy két órás megálló következett, amikor a Székesegyházat és a belvárost is meglátogattuk.
Élményekben gazdagon, rengeteg új tudás és ismeret birtokában, lelkileg feltöltődve, csapatként megerősödve, magunkra nagyon büszkén és hálával egymás és szeretteink iránt ékeztünk meg Temesvárra!

Szervező oszik: Albert Etelka, K. Pataki Adél, Pacurar Mária, Szilveszter Ibolya.

Eseménynaptár

22 23 24 25 26 27 28
29 30

Keresés

A pontos keresés érdekében használjon ékezetes betűket!