Vállalkozói készségek fejlesztése Pécsen

Augusztus elején, hosszas, meleg és türelmetlen várakozás után végre megérkezett a várva-várt busz, mely Kolozsvárról indulva gyűjtött össze 13 diákot és 4 tanárt, majd egy örökkévalóságnak tűnő kényelmetlen, zsibbasztó, 5 órás út után végre megérkeztünk és regisztráltunk a pécsi Corso Hotel**** recepcióján. Meleg, finom vacsorával várta a szálloda személyzete az éhes kirándulókat. Vacsora után városnéző útra indultunk, melynek egy közelgő vihar vetett véget. És másnap kezdődött is az igazi tábor. A szokásos megnyitóval indult, majd négy 20 fős csoportba osztva, Észak, Dél, Kelet, Nyugat néven, megismerkedtünk csoporttársainkkal, trénereinkkel, azokkal, akikkel a következő héten talán a legtöbb időt töltöttük, nem is sejtve, hogy mi vár ránk. Négy napunk volt, hogy újabb 3-4-5 fős csapatokba létrehozzunk egy vállalatot, majd csütörtök este versenybe szálljunk. Társaink és egy öttagú zsűri előtt 2 perc állt rendelkezésünkre, hogy bemutassuk, min dolgoztunk a hét folyamán, komolyan harcolva az 50.000 forint értékű társasjátékokért. Eközben a reggeleket közös szabadtéri játékokkal indítottuk a szállodához közel eső téren, majd a játékok csúcspontja, egy estét Pécs zseniális Zsolnay negyedében töltöttünk, ahol újabb csapatokban 40 perc állt rendelkezésünkre, hogy, szó szerint, kézzel-lábbal megfejtsük a Zsolnay család titkát. Más estéket az éjszakába nyúló séták, beszélgetések, hangos nevetések Pécs keskeny utcáin színesítettek. Hálásak vagyunk az iskolának, a TANDEM-nek, s mindenkinek, aki részt vett a "2015 a külhoni magyar szakképzés éve" nyári táborának megszervezésében. Rengeteg újat tanultunk, tapasztalatot nyertünk, s nem utolsó sorban közel 100 magyarországi, erdélyi, bánsági, kárpátaljai, vajdasági és felvidéki mosollyal gazdagodtunk. Köszönjük kísérő tanárunknak, Somkereki Andreának, hogy elvitt minket, a temesvári csapatot: Szilágyi Beát és Kulcsár Esztert és a nagyszalontai csapatot: Dékány Zoltánt és Hegedűs Zoltánt.

Kulcsár Eszter, X.KG

22 23 24 25 26 27 28
29 30

Keresés

A pontos keresés érdekében használjon ékezetes betűket!