Székelyföldi kirándulás

Kora reggel indult el a diáksereg Székelyföld felé. Három tanár tartott velünk: Kiss Katalin,  Nüszl Erzsébet  és Kiss-Pataki  Endre. Az út kicsit hosszú volt, de próbáltuk hasznosan eltölteni az időt: beszélgettünk, zenét hallgattunk, jókat nevettünk. Hargitafürdőre érve elfoglaltuk szálláshelyeinket, majd elfogyasztottuk a finom, meleg estebédet. A csapat egyik része biciklitúrára ment, a másik része kicsomagolt és pihenéssel, nevetéssel  töltötte az est hátralevő részét.

Szombaton, reggeli után elindultunk a Balu Parkba. Csodálatos élményben volt részünk: ki a kezdő, ki a haladó pályán próbálta ki magát,  mindenki vette a Balu Park által kínált akadályokat. Ebéd után Csíkszeredába mentünk, ahol a Csíki Székely Múzeumban megtekintettük Rippl-Rónai József magyar festőművész tárlatát.  A múzeumi látogatást egy jégkorong-mérkőzés  követte, amely nagyon látványos volt, és mindannyiunk számára  emlékezetes marad. Egy rövid városnéző séta után megvacsoráztunk, majd nyugovóra tértünk.

Vasárnap reggel elindultunk hazafelé. Szomorú búcsút vettünk a gyönyörű Hargitától. Útközben egy pihenőt tettünk  Székelykeresztúron, ahol megnéztük Petőfi vén körtefáját.  Fáradtan értünk haza Temesvárra,  sok szép élménnyel feltöltődve. Köszönjük szépen tanárainknak a gondoskodást és a változatos programokat!

A  kirándulócsoport nevében: Vicze Júlia Viktória

22 23 24 25 26 27 28
29 30

Keresés

A pontos keresés érdekében használjon ékezetes betűket!